Bloguma girmeyeli uzun zaman olmuştu. En son üni. bitmeden gözatıp güncelleme yapmıştım. o zamndan beri girmek bu güne kısmetmiş. okul bitti şimdi ne durumdayım. yaz sezonunda her zamn ki olduğu gibi yine sezonu pastanede geçirdim yaklaşık olarak 3 ay çalıştım. yazın çalışırken bazı kararlar aldım bu kararlar nedir..?
KPSS 2011-2012 sezonunda kamu pesoneli seçme sınavına iyi bir şekilde hazırlanıp önümüzdeki sınav sonrasında yüce ALLAHın da izniyle inşALLAH kamuya yerleşip görev almak (-/ hedef 95 /-).Bİlgisayar teknikeri olarak atanmak istiyorum. Bu günden ihtibaren gitmiş olduğumda dersanenin katkısıyla büyük bir hırsla çalışmaya başladım. Peki nerde çalışıyorum? Antalya da Denizliden gelen arkadaşım Salih le birlikte hazırlanıyoruz.Salihte benim gibi çok hırslı kaptırmış kendini..:) çalışmış olduğum ewde ben dahil üç kişi kalıyoruz.inşallah bu tempoyu kaybetmeden sınava kadar çalışırız. siz okurlarımdanda isteğim dualarınızı beklemekteyim...:)
23 Ekim 2011 Pazar
1 Haziran 2011 Çarşamba
Kumrular Gibi...
Çifte Kumrular Gibi
Sevgililere yada evlenenlere niçin '' kumrular gibi'' benzetmesi yapılır bilir misiniz?Çünkü kumru; asla eş değiştirmez.
Çünkü kumru; içinde bulunduğu şartlara her zaman uyum gösterir, şikayet etmez. "Çünkü kumru; hiçbir zaman başka bir kuşun yuvasına girmez".
31 Mayıs 2011 Salı
BEN EVLİ BİR ADAMIM Vay arkadaş...
Adam akşamdan kalma büyük bir baş ağrısıyla uyanmış zorlukla gözlerini açarak, yatağından doğrularak şöyle bir etrafına bakmış komodinin üstünde bir bardak su ve iki aspirin duruyor yatağın ayakucundaki sandalyede elbiseleri ütülenmiş durumda aspirinleri içerken komodindeki not dikkatini çekmiş "sevgilim, günaydın. kahvaltın mutfakta. ......ben alışverişe gidiyorum. erken dönerim seni seviyorum." kalkıp giyinmiş ve mutfağa gitmiş bakmış oğlu kahvaltı ediyor ve kendi servisi ve gazeteleride masanın üstünde duruyormuş oturmuş, kahvaltısına başlamış ve oğluna sormuş "evlat dün gece neler oldu biliyor musun?" oğlu; dün gece sarhoş olarak eve geldiğinde saat üçü geçiyordu. önce koridordaki sandalyeyi devirdin ve ardından kustun, daha sonrada yüzünü odanın kapısına çarptın ve bir gözün morardı. adam şaşırmış vaziyette: anlayamadım. neden o zaman her şey temiz, kahvaltı hazır ve gazetelerim alınmış? ....... ...... Çocuk:onu mu soruyorsun? annem seni sürükleyerek yatak odasına götürüp, pantolonunu çıkarmaya çalıştığında; .... ... bayan, beni yanlız bırakın "BEN EVLİ BİR ADAMIM" dedin...
29 Mayıs 2011 Pazar
Fotoğraf çekilmek mi?fotoğraf çekinmek mi? ..:)
Fotoğraf çekilmek mi?fotoğraf çekinmek mi?
Şimdi bu nereden çıktı diyebilirsiniz doğal olarak.:)
Nerden aklımıza geldi Salih TUNA arkadaşım Bloğumda paylaşmış olduğum mezuniyet kaydını okurken, Birden yanlış yazmışınız " Fotoğraf çekilmek " değil " fotoğraf çekinmek " olacak ... Blog'unda http://bastepe.blogspot.com/ ( Hamza BAŞTEPEDE ) aynı hatayı yapmış dedi. Yok olurmu öyle değil böyle ... Çekilmekti, çekinmekti,
çekilmekti, çekinmekti, derken olayı aydınlığa kavuşturduk..:)
Şimdi bu nereden çıktı diyebilirsiniz doğal olarak.:)
Nerden aklımıza geldi Salih TUNA arkadaşım Bloğumda paylaşmış olduğum mezuniyet kaydını okurken, Birden yanlış yazmışınız " Fotoğraf çekilmek " değil " fotoğraf çekinmek " olacak ... Blog'unda http://bastepe.blogspot.com/ ( Hamza BAŞTEPEDE ) aynı hatayı yapmış dedi. Yok olurmu öyle değil böyle ... Çekilmekti, çekinmekti,
çekilmekti, çekinmekti, derken olayı aydınlığa kavuşturduk..:)
Durum Şundan ibaret;
kendi yaptığımız işlerde genelde n kullanıyoruz "kaşınmak, taranmak, kuşanmak vb." başkalarının yaptığı işlerde l kullanıyoruz "vurulmak, sürülmek, kırılmak, vb." bu tabi basit bi tespit belki de hiç çekinmeden "çekilmek" desek doğru olur...:)
28 Mayıs 2011 Cumartesi
x3 Tasarımı photoshp çalışmam..:)
Photoshop proğramını seviyorum, bazen can sıkıntısı çizimlerimlerimle güzel şeyler çıkıyo ortaya.Nokia x3 çalışmamda bu gün (28 Mayıs 2011) internetimiz olmadığı için yine can sıkıntısı propramımı açmıştım. Nasıl bi çalışma yapsam diye düşünüyodumki elimde mesaj yazdığım NOKİA x3 üm geldi aklıma koydum karşıma, başladım çizimeye .:) Çalışmam sonucu ortaya çıkan görüntü Her pixeli bana aittir...Eee o kadar çizdim blogumda paylaşmasam olmaz..:)
26 Mayıs 2011 Perşembe
Benim Telefonumdan kep Töreni:)
düzenlenmiş olan kep töreninden. ewet o tarihte
mezun olduk ama bir hafta sonra finallerimiz vardı
Mezun olurken içimde hep korku...? Mezun oluyoruz
ama finallerde ne yaparız diye ama belli etmiyodum..:)...Neyse
mezun olduk ama bir hafta sonra finallerimiz vardı
Mezun olurken içimde hep korku...? Mezun oluyoruz
ama finallerde ne yaparız diye ama belli etmiyodum..:)...Neyse
videonun çekldiği an kepi atmıştık fotoğraf falan çekiniyoduk ki o an müzik başladı duygulandım...Elime telefonu alıp bu görüntüleri kaydetmişim kısa ma olsun o anı ölümsiüzleştirmiş olduk. bu anı benimle paylaşan arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum... Hayatınız başarılarla geçsin! Teşekkürler.
25 Mayıs 2011 Çarşamba
Anlatamaz Bazen Kelimeler
Kelimelerin bazen hiç birşeyi anlatamadığı anlar durumlar vardır işte... o zamanlarda hiç birsey olduğunu farkeder insan... Hüznüne bürünür ve acır içi... Ne anlatırsak anlatalım hiç kimsenin anlamadığını düşünür, düşeriz derinlere... Anlamsızlık dolu bir gecedir bizi bekleyen.. ve yokoluruz yalnızlığımızda. . . (R.Yazır)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)






